top of page
  • edenweiss6824

חופשה זוגית



יום רודף יום והשגרה נמצאת חזק בחיינו, מה נעשה כדי לצאת מהשגרה העמוסה וכאשר המצב בין בני הזוג הופך להיות לפעמים קצת מתוח וכל היום שלנו הוא סביב שגרה- בית, עבודה וילדים?


כל אחד יגיד לכם שהפתרון הוא- לצאת לחופשה זוגית!

השאלה היא איך עושים את זה נכון ומה משמעות החופשה לזוגיות....


אז הנה הגיע היום, אחרי שהזמנתם כרטיסי טיסה, ארזתם מזוודות ומצאתם סידור לילדים, אתם בדרך לשדה התעופה ועכשיו צריך לחשוב- אז איך עושים את זה נכון? איך גורמים לחופשה לחזק את הקשר בנינו ולתת אנרגיה להמשך....


1.תקשורת- בחופשה אתם נמצאים אחד עם השני 24/7, ללא הסחות הדעת הרגילות, כאן התקשורת בניכם נכנסת לפעולה- כמה אתם מוצאים נושאי שיח אחד עם השני וכמה אתם מרגישים פתוחים לדבר על הכל בנחת, שימו לב שחשוב לא להכניס הרגלים שלכם להעיר לבן הזוג ולומר דברים שיעוררו ויכוח, וגם אם נקלעתם לוויכוח שכזה- שנו אווירה, נסו לקיים שיחה ללא שיפוטיות וליצור בניכם תקשורת מקרבת.


2.כמה ללכת לקראת האחר?- לפעמים לכל אחד מאיתנו יש תמונה שונה לגבי מה היא החופשה האידיאלית, יכול להיות שהוא מעדיף לטייל במוזיאונים או בים ואת מעדיפה ללכת לשופינג מטורף, נסו ליצוא לעצמכם סדר יום שירצה את שניכם ולשלב פעילויות ששניכם אוהבים- פתחו רגישות לצרכי האחר ועל ידי כך לשפר את מערכת היחסים בניכם.



3.כסף ובזבוזים- הנושא הכלכלי בהרבה מקרים הוא אחד המוקשים הגדולים בחיים בכלל ובחופשה זוגית בפרט, טיול הוא הזדמנות לחלק מהאנשים לבזבז בלי היכר וחלק מחושבים יותר, כדי להימנע ממחלוקות ומריבות כדאי להגדיר מראש תקציב מוגדר לבזבוזים בהתאם ליכולת שלכם.


לסיכום,


בכולנו יש שני צדדים- את הצד היומיומי האפור של השגרה השוחקת, והצד שמחכה לחופשה , צד המלא חיות, שמחה, הומור , זוגיות ומיניות.

חשוב שתזכרו שיצאתם לחופשה כדי לחבר ולקרב, לחזק את הזוגיות ולהנות, נסו למזער אי נעימויות ובנו תכנית שתגרום לכם להנאה מרובה בחופשה.

אם סיימתם חופשה זוגית והצד הזה לא בא לידי ביטוי- זוהי נורת אזהרה וכדאי לפנות להתייעצות וטיפול זוגי כדי לבנות מחדש את הזוגיות שלכם.


אז , מתי אתם יוצאים לחופשה?

זכרו- אפשר גם אחרת! ega.co.il 054-4415192




































bottom of page